Přidáno: 18. 9. 2009 - 23:41 | Přidal: Petr
Zákazník: „Číšníku!”
Číšník: „Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu Vaším podpůrným číšníkem (org. support waiter). Jaký máte problém?”
Zákazník: „V mé polévce je moucha!”
Číšník: „Zkuste to znova, možná už tam teď nebude.”
Zákazník: „Ne, je tam stále.”
Číšník: „Možná je to tím, jak polévku používáte. Zkuste ji raději jíst vidličkou.”
Zákazník: „I když ji jím vidličkou, stále tam je moucha.”
Číšník: „Možná je polévka nekompatibilní s talířem. Jaký typ talíře používáte?”
Zákazník: „Polévkový talíř!”
Číšník: „Hmmm, to by mělo chodit. Možná to bude problém s konfigurací. Jak máte misku nastavenou?”
Zákazník: „Sám jste mi ji přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce?”
Číšník: „Můžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce?”
Zákazník: „Posadil jsem se a objednal jsem si polévku dne!”
Číšník: „A zkusil jste ji už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne?”
Zákazník: „Vy máte více než jednu polévku dne každý den?”
Číšník: „Ano, polévka dne je obměňována každou hodinu.”
Zákazník: „Tak jakou polévku dne máte teď?”
Číšník: „Momentálně je polévka dne rajčatová.”
Zákazník: „Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám.”
Číšník odejde a vrátí se s dalším talířem polévky a účtem.
Číšník: „Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet.”
Zákazník: „Toto je bramborová polévka.”
Číšník: „Ano, rajčatová polévka nebyla ještě hotová.”
Zákazník: „No, teď už jsem tak hladový, že sním cokoliv.”
Číšník odejde.
Zákazník: „Číšníku! V té polévce je masařka!”
Účet:
Polévka dne ... $5.00
Upgrade na novější polévku dne ... $2.50
Přístup k podpoře (support) ... $10.00
Chyba v polévce zahrnuta grátis (bude opravena se zítřejší polévkou dne)
» |
Délka: 1645 znaků | Posláno: 16x | Známka: 1,53 od 17 lidí | ID: 23506 | Filtr obsahu: není | Stav: zveřejněné