Zábavné texty
 
Kategorie
Přidáno: 18. 9. 2009 - 8:42 | Přidal: Petr
General Motors nemá telefonní linku podpory pro lidi, kteří neumějí řídit, protože lidé nekupují auta stejným způsobem jako počítače - ale představte si, kdyby to dělali...


Telefonát 1



HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Nastoupil jsem do auta, zavřel dveře a nic se nestalo!”

HelpLine: „Dal jste klíček do zapalování a otočil jste s ním?”
Zákazník: „Co je to zapalování?”

HelpLine: „To je zařízení, které bere proud z akumulátoru a otáčí motorem.”
Zákazník: „Zapalování? Akumulátor? Motor? Jak to, že musím znát všechny ty technické termíny, když chci jen používat své auto?”


Telefonát 2



HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Moje auto jezdilo týden dobře a teď vůbec nechce jet!”

HelpLine: „Je nádrž prázdná?”
Zákazník: „Jak to mám vědět?!”

HelpLine: „Na přední desce je malé měřidlo s ručičkou a značkami od E do F (pozn. Empty = prázdný, Full = plný). Kam ručička ukazuje?”
Zákazník: „Na E. Co to znamená?”

HelpLine: „Musíte zajít k benzínové pumpě a koupit další benzín.”
Zákazník: „Cože?! Za to auto jsem zaplatil 327 480 Kč! Teď mi říkáte, že musím dál kupovat nové díly? Já chci auto, které má všechno zabudované!”


Telefonát 3



HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Vaše auta jsou hrozná!”

HelpLine: „Co je špatné?”
Zákazník: „Havarovalo, to je špatné!”

HelpLine: „Co jste dělal?”
Zákazník: „Chtěl jsem jet rychleji, tak jsem stlačil plyn až k podlaze. Chvíli to fungovalo, ale potom havarovalo a teď nechce nastartovat!”

HelpLine: „To je na vaši zodpovědnost, když náš výrobek nesprávně používáte. Co čekáte, že s tím budeme dělat?”
Zákazník: „Chci, abyste mi poslali nejnovější verzi, která už nebude havarovat!”


Telefonát 4



HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Ahoj! Právě jsem si koupil mé první auto. Vybral jsem si vaše auto, protože má automatickou převodovku, posilovač řízení, posilovač brzd a pevné zámky na dveřích.”

HelpLine: „Díky, že jste si koupil náš vůz. Jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Jak ho uvedu do chodu?”

HelpLine: „Umíte řídit?”
Zákazník: „Umím co?”

HelpLine: „Umíte řídit?”
Zákazník: „Já nejsem technik! Já se jen chci svým autem někam dostat.”


Telefonát 5



HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Vaše auto mi nechce jet, ani se nehne, poraďte mi...”

HelpLine: „Aha. A stiskl jste správně pedál spojky?”
Zákazník: „Cože? A je to nutné?”

HelpLine: „Nastartoval jste auto?”
Zákazník: „Cože? I to je nutné?”

HelpLine: „Vložil jste klíč do zapalování?”
Zákazník: „Cože? I to je nutné?”

HelpLine: „A nastoupil jste vůbec do toho auta?”
Zákazník: „Cože? I to je nutné?”

HelpLine: „Poslouchejte, a přečetl jste si vůbec návod?”
Zákazník: „Cože? I to je nutné?”
To se mi líbí Sdílet na Facebooku

Počítače

»

Různé

| Délka: 2658 znaků | Posláno: 35x | Známka: 2,22 od 23 lidí | ID: 8328 | Filtr obsahu: není | Stav: zveřejněné
POSLAT NA E-MAIL VODAFONE T-MOBILE O2 SLOVENSKO OHODNOCENO
To se mi líbí Sdílet na Facebooku
Web používá cookies. OK Info