Nastavení Odeslat text na: E-mail -| Vodafone | O2 | T-Mobile | Slovensko
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Jméno příjemce:
E-mail příjemce: (!)
Předmět: (!)
Nadpis: skrýt
Text:
General Motors nemá telefonní linku podpory pro lidi, kteří neumějí řídit, protože lidé nekupují auta stejným způsobem jako počítače - ale představte si, kdyby to dělali... Telefonát 1 HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Nastoupil jsem do auta, zavřel dveře a nic se nestalo!” HelpLine: „Dal jste klíček do zapalování a otočil jste s ním?” Zákazník: „Co je to zapalování?” HelpLine: „To je zařízení, které bere proud z akumulátoru a otáčí motorem.” Zákazník: „Zapalování? Akumulátor? Motor? Jak to, že musím znát všechny ty technické termíny, když chci jen používat své auto?” Telefonát 2 HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Moje auto jezdilo týden dobře a teď vůbec nechce jet!” HelpLine: „Je nádrž prázdná?” Zákazník: „Jak to mám vědět?!” HelpLine: „Na přední desce je malé měřidlo s ručičkou a značkami od E do F (pozn. Empty = prázdný, Full = plný). Kam ručička ukazuje?” Zákazník: „Na E. Co to znamená?” HelpLine: „Musíte zajít k benzínové pumpě a koupit další benzín.” Zákazník: „Cože?! Za to auto jsem zaplatil 327 480 Kč! Teď mi říkáte, že musím dál kupovat nové díly? Já chci auto, které má všechno zabudované!” Telefonát 3 HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Vaše auta jsou hrozná!” HelpLine: „Co je špatné?” Zákazník: „Havarovalo, to je špatné!” HelpLine: „Co jste dělal?” Zákazník: „Chtěl jsem jet rychleji, tak jsem stlačil plyn až k podlaze. Chvíli to fungovalo, ale potom havarovalo a teď nechce nastartovat!” HelpLine: „To je na vaši zodpovědnost, když náš výrobek nesprávně používáte. Co čekáte, že s tím budeme dělat?” Zákazník: „Chci, abyste mi poslali nejnovější verzi, která už nebude havarovat!” Telefonát 4 HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Ahoj! Právě jsem si koupil mé první auto. Vybral jsem si vaše auto, protože má automatickou převodovku, posilovač řízení, posilovač brzd a pevné zámky na dveřích.” HelpLine: „Díky, že jste si koupil náš vůz. Jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Jak ho uvedu do chodu?” HelpLine: „Umíte řídit?” Zákazník: „Umím co?” HelpLine: „Umíte řídit?” Zákazník: „Já nejsem technik! Já se jen chci svým autem někam dostat.” Telefonát 5 HelpLine: „General Motors HelpLine, jak vám mohu pomoci?” Zákazník: „Vaše auto mi nechce jet, ani se nehne, poraďte mi...” HelpLine: „Aha. A stiskl jste správně pedál spojky?” Zákazník: „Cože? A je to nutné?” HelpLine: „Nastartoval jste auto?” Zákazník: „Cože? I to je nutné?” HelpLine: „Vložil jste klíč do zapalování?” Zákazník: „Cože? I to je nutné?” HelpLine: „A nastoupil jste vůbec do toho auta?” Zákazník: „Cože? I to je nutné?” HelpLine: „Poslouchejte, a přečetl jste si vůbec návod?” Zákazník: „Cože? I to je nutné?” (!)
Vzkaz:
Šablona: žádná vzorek * * * * * * * * * * vzorek = = = = = = = = = = vzorek =.=.=.=.=.=.=.=.=.= vzorek / / / / / / / / / / vzorek /-/ /-/ /-/ /-/ /-/ vzorek /-/-/-/-/-/-/-/-/-/ vzorek /=/ /=/ /=/ /=/ /=/ vzorek /=/=/=/=/=/=/=/=/=/ vzorek /:/:/:/:/:/:/:/:/:/ vzorek /_/ /_/ /_/ /_/ /_/ vzorek /_/_/_/_/_/_/_/_/_/ vzorek + + + + + + + + + + vzorek +-+-+-+-+-+-+-+-+-+ vzorek - - - - - - - - - - vzorek -.-.-.-.-.-.-.-.-.- vzorek -------------------- vzorek : : : : : : : : : : vzorek :-:-:-:-:-:-:-:-:-: vzorek :.:.:.:.:.:.:.:.:.: vzorek | | | | | | | | | | vzorek |-|-|-|-|-|-|-|-|-| vzorek |_|_|_|_|_|_|_|_|_| vzorek . . . . . . . . . . vzorek .:.:.:.:.:.:.:.:.:. vzorek ./././././././././. vzorek .|.|.|.|.|.|.|.|.|.
Napište prosím číslicemi: devět tři jedna (!)
Na portálu Textíky.cz najdete plno zábavných textů a další věci.